Nowe logo Valentino będzie dla Was zaskoczeniem

Zwłaszcza, jeśli macie mniej niż 30 lat

Reklama
Nowe logo Valentino będzie dla Was zaskoczeniem źródło: Instagram.com/maisonvalentino

Na fali powrotu mody na logomanię, zapoczątkowaną niedawno przez Saint Laurent, także legendarny włoski dom mody uczynił gwiazdą swojej nowej kolekcji... znak graficzny.

„VLNT” – taki właśnie napis zagościł na ubraniach i dodatkach z linii Resort 2018 zaprezentowanej szerokiej publiczności w maju tego roku. A teraz także pojawił się w kolekcji na wiosnę-lato 2018 (m.in. na torebkach).

Z sentymentu do lat 80. i 90.

Dyrektor artystyczny Valentino – Pierpaolo Piccioli, tworząc nowe logo postanowił nawiązać do tego używanego przez markę na przełomie lat 80. i 90. Wcale nas to nie dziwi, w końcu to właśnie ta epoka przeżywa swój wielki come back! I idealnie podkreśla sportowy charakter kolekcji, w której skład wchodzą m.in. czapki baseballówki, kombinezony, T-shirty, sneakersy i stroje w sam raz na siłownię, a także... akcesoria do ćwiczeń, np. maty do jogi. Czy to nie najlepsza zachęta do tego, by jesienią zadbać o formę?

Reklama

 

Były modne w latach 80., teraz powracają!

Valentino uruchamia swoje pop-up shopy

Kolekcję Resort 2018, w której oprócz ubrań sportowych znajdziemy także romantyczne sukienki z falbanami oraz... szpilki, będzie można kupić online (od 26 października) oraz w pop-up shopach marki specjalnie otwartych w tym celu w czterech miastach świata: Nowym Jorku, Mediolanie, Hongkongu oraz Tokio. Oczywiście trzeba będzie się śpieszyć, bo zgodnie z formułą sklepów, otwarte będą tylko przez jakiś czas. Do biegu, gotowi, start!

fot. valentino.com

Reklama

Polecane wideo

Reklama
Reklama

Podobne tematy

Skomentuj
Reklama