Słynny balsam do ust już tak nie wygląda

A to właśnie charakterystyczne opakowanie przyniosło mu popularność

Reklama
Słynny balsam do ust już tak nie wygląda źródło: Instagram.com/eosproducts

Balsam do ust EOS  w nowej odsłonie

Najpierw zrobił furorę w Ameryce, a następnie w Europie (w Polsce można go kupić w Douglasie). Bogaty w witaminę E, masło shea i olejek jojoba oraz inne wyłącznie naturalne, w 95% organiczne składniki, doskonale nawilża usta. A przy tym jest hypoalergiczny i wolny od parabenów.

Nie dziwi więc, że na dobre zagościł w kosmetyczkach wszystkich ekofashionistek. Zwłaszcza, że jego zaletą są nie tylko właściwości, ale i design. Balsam do ust EOS (Evolution of Smooth) jest ukryty w kolorowych opakowaniach, które doskonale wyglądają na Instagramie.

 
Reklama

Happy hour makes me shimmer. #eosshimmer #thirstythursday #happyhour #regram by @margoandme

A post shared by eos Products (@eosproducts) on Jun 29, 2017 at 2:01pm PDT

 

3 ekologiczne marki kosmetyczne, które warto znać

 

Nie kryliśmy więc zdziwienia, kiedy kosmetyczna marka zaprezentowała dwa nowe balsamy, które różnią się od reszty kolekcji. Zmianie uległa przede wszystkim ich formuła. Teraz jest żelowa – w pełni wegańską, bo pozbawiona wosku. To właśnie ona zdeterminowała nowy wygląd opakowań. Nowe eosy mają więc bardziej stożkowy kształt i nieco inne wnętrze. Zresztą zobaczcie sami.

 

Już nie możemy się doczekać, żeby je wypróbować, zwłaszcza, że ich smaki są naprawdę kuszące. Do wyboru Hibiscus Peach lub Vanilla Orchid. Kupicie je od października.

 

Poznaj 6 trików, które powinny być podstawą codziennej pielęgnacji twarzy

Reklama

Polecane wideo

Reklama

Zobacz galerię - 13 zdjęć

Reklama

Podobne tematy

Skomentuj
Reklama