Tiffany & Co wypuszcza na rynek perfumy. I to bardzo luksusowe

Byliśmy na ich uroczystej premierze

Reklama
Tiffany & Co wypuszcza na rynek perfumy. I to bardzo luksusowe fot. materiały prasowe Tiffany & Co.

Ciesząca się ponad 180-letnią tradycją, nowojorska marka biżuteryjna uwielbiana przez przedstawicielki wyższych sfer i rozsławiona dodatkowo za sprawą kultowego filmu Śniadanie u Tiffany'ego (z grającą główną rolę Audrey Hepburn) od teraz nie będzie już słynąć wyłącznie ze swoich diamentów. A my wreszcie będziemy mogły pozwolić sobie na odrobinę luksusu na co dzień. Tiffany & Co. wypuszcza bowiem na rynek swój pierwszy zapach. Uroczysta premiera odbyła się 26 września w butiku marki przy modnej ulicy Pařížskiej w Pradze. Nie mogło nas tam zabraknąć. Podczas śniadania (jakżeby inaczej) miałyśmy więc okazję przetestować perfumy i dowiedzieć się o nich więcej. I trzeba przyznać, że jesteśmy zachwycone. Podobnego zdania będą fanki Tiffany & Co., bo nowy zapach to kwintesencja marki zamknięta we flakonie.

 

Te zapachy będą królować w nadchodzących sezonach

Reklama


Jak pachną nowe perfumy Tiffany & Co.? 

Po pierwsze, głównym składnikiem perfum jest irys – jeden z najdroższych składników w branży perfumiarskiej. Wybór jest nieprzypadkowy. To właśnie z nim kojarzy się marka. W jej archiwach nietrudno jest natknąć się na przedstawiające kwiat szkice, a diamentowo-szafirowa broszka w kształcie irysa przyniosła marce główną nagrodę podczas Paris Exposition w 1900 roku, tym samym stając się jednym z jej najbardziej ikonicznych produktów.

 

Poznajcie Gucci Bloom – najbardziej modowy zapach sezonu

fot. materiały prasowe

 

Daniela Andrier z firmy Givaudan, nos odpowiadająca za stworzenie zapachu, z irysa chciała wydobyć jego najsubtelniejszą nutę. W tym celu destylacji parą wodną poddany zostały wyłącznie ekstrakt z rosnących trzy lata kłącz rośliny, a ich żywiczny aromat celowo utracono. Irysowi, będącemu sercem zapachu, towarzyszą zaś zielona mandaryka i paczula. Wspólnie tworzą świeżą, a jednocześnie intrygującą kwiatowo-piżmową kompozycję.

Diament w niebieskim pudełku

Flakon perfum nawiązuje do kolejnych legend marki – 128,54-karatowego żółtego diamentu o geometrycznych szlifach (jednego z najcenniejszych na świecie) oraz najbardziej kultowego pierścionka zaręczynowego Lucida zaprojektowanego w 1999 roku. I pewnie Was nie zdziwi, że jest opakowany w słynne niebieskie pudełko w odcieniu Tiffany Blue. Czy może być coś piękniejszego? Zobaczcie wideo promujące zapach!
 
źródło: YouTube.com
 
Perfumy w sprzedaży pojawią się 5 października. Wyłącznie w Sephorze.
Reklama

Polecane wideo

Reklama

Zobacz galerię - 9 zdjęć

Reklama

Podobne tematy

Skomentuj
Reklama